2007 Ocak ayında temelini attığımız bu sektörde, binlerce danışmana ulaştık. 20 yıllık tekstil tecrübemizi de bu sektöre taşıyarak, kalite, güven ve değişimi felsefe edinerek, %100 Türk sermaye ile ülkemizde bu sektörü geliştirmeyi, kazandırmayı ve marka olmayı başardık.

Binlerce bilinçli danışmanımızla birlikte, ek meslek arayan, aile bütçesine katkıda bulunmak isteyen, birçok girişimciye ulaştık. Her gün çevre ve insan dostu, kaliteli ürünleri kullanıyor ve doğru insanlara ulaştırıyoruz. Sizlere maddi kazanımların yanında, sosyal kazanımlarda sağlıyoruz. Başarınıza daha kolay ulaşmanız için eğitim seminerleri ve ev toplantıları ile size destek veriyoruz. Ürün yelpazemize yeni ürünler ekleyerek ve yeniliklere imza atarak büyümeye ve gelişmeye devam ediyoruz.

Amacımız; daha fazla kitleye ulaşmak, başarımızı ve markamızı dünya genelinde duyurmak,  ihtiyacı olan kişilere iş istihdamı sağlamak ve kazanmalarına vesile olmaktır.

Siz de Silva ailesine katılarak, binlerce Danışman’dan biri olabilir, kazanmaya başlayabilirsiniz. Bu rehbere ulaştıysanız kazanmak için ilk adımı atmışsınız demektir. Sizi tebrik eder, başarılar dileriz.

BAŞARI YOLCULUĞUNDA SİZLERLE BİRLİKTE YÜRÜMEKTEN GURUR DUYAR, BİZİ TERCİH ETTİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ.

 

Silva Satış Danışmanı olabilmek için;T.C.Kimlik numaranız,iletişim bilgilerinizi bildirmeniz ve danışman sözleşmesini doldurmanız yeterlidir. Üye olduktan sonra siparişinizi ihtiyacınız olduğu zaman verebilirsiniz. Danışman olduktan sonra artık siz de Silva ailesinin bir üyesi olarak; Silva Satış Danışmanlarının sahip olduğu tüm haklara ve avantajlara sahip olacaksınız.

18 yaşını doldurmuş, sabit ikametgâhlı her T.C. vatandaşı danışmanlık başvurusunda bulunabilir. Ancak, aynı ikametgâh adresinde bulunan aynı aileden 2 kişi sisteme kayıtlı danışmanımız olamaz.

Not: Silva Satış Danışmanı olduktan sonra doldurulan Silva Danışman sözleşmesi 1 hafta sonra tarafımıza ulaştırılmalıdır

 
 
 

Sıcak Satış Karı:

Danışman her yaptığı perakende satıştan, Silva tarafından belirlenecek oranlarda kar elde eder. İşte biz buna sıcak satış karı diyoruz. Örnek: 62 TL ye alacağınız bir ürünü 80 TL ye perakende olarak sattığınızda 18 TL sıcak satış karı elde etmiş olursunuz.

Prim hesaplanmasına esas teşkil eden satış dönemi; her ayın ilk günü ile son günü arasında kalan dönemdir. Bu dönemde yapılan satışların primleri ve hediye puanları, takip eden ayın 5 inde hesaplanarak kısa mesaj yoluyla danışmanlara bildirilir.


 

Birinci seviyeden alt danışman primi: 

Danışman direkt kendisine bağlı bulunan tüm alt danışmanların danışman cirosundan; Standart ürünlerde %10, Express ürünlerde ise %5 prim kazanır.


 

İkinci seviyeden alt danışman primi: 

Danışman birinci seviyedeki danışmanlarına direkt bağlı bulunan tüm alt danışmanlarının danışman cirosundan; Standart ürünlerde %5, Express ürünlerde ise %3 prim kazanır.


 

Üçüncü seviyeden alt danışman primi: 

Danışman ikinci seviyedeki danışmanlarına direkt bağlı bulunan tüm alt danışmanlarının danışman cirosundan; Standart ürünlerde %2, Express ürünlerde ise %1 prim kazanır.


 

Dördüncü seviyeden alt danışman primi: 

Danışman üçüncü seviyedeki danışmanlarına direkt bağlı bulunan tüm alt danışmanlarının danışman cirosundan; Standart ürünlerde %1, Express ürünlerde ise %0,5 prim kazanır


 

Grup Ortak Primi: 

Standart ürünlerde, danışman ağacında en altta bulunan üyenin aylık toplam cirosu üzerinden,kendisi hariç yukarıda en tepe noktaya kadar kaç danışman varsa eşit olarak dağıtılmasıdır.

 

Trink puan; Silva’nın  belirleyeceği ürünlerde ve anında kullanabileceğiniz bir uygulamadır.Trink puan hediye puan ile aynı ürünlerde kullanılır.Trink puanın tek farkı anında kullanılabilmesidir.Kullanmadığınız puanlar hediye puan hanenize yazılır. İstenildiği zaman kullanılabilir.

 

ÖRNEK

500₺ alışverişinize 50 HP
750₺ alışverişinize 75 HP 
900₺ alışverişinize 90 HP

Kazanırsınız.

ÖRNEK

1.250₺ alışverişinize 156.25 HP
1.499₺ alışverişinize 187.3 HP 

Kazanırsınız.

ÖRNEK

1.500₺ alışverişinize 225 HP
1.900₺ alışverişinize 285 HP 

Kazanırsınız.

ÖRNEK

2.300₺ alışverişinize 402.5 HP
2.900₺ alışverişinize 507.5 HP 

Kazanırsınız.

ÖRNEK

3.500₺ alışverişinize 700 HP
4.000₺ alışverişinize 800 HP 
5.000₺ alışverişinize 1000 HP 

Kazanırsınız.

 

*Primler aylık olarak hesaplanmaktadır. Ayın 1’i ile sonu arasında hak ettiğiniz primler bir sonraki ayın 1’inde tahakkuk ettirilir.

*Toplam kazanç Silva standart prim sistemi kazancı ve Profesyoneller Kulübü kazancı  toplamıdır.

*Grup cirolarınız, yeni üye aktiflik ve şahsi cirolarınız KDV dahildir ve Danışman fiyatı üzerinden hesaplanmaktadır.

*Şahsi satışınız grup satış rakamlarını içermez.

*Silva klasik prim sistemi devam edecektir. Profesyoneller Kulübü Yöneticileri Profesyoneller Kulübü prim sisteminin yanı sıra Silva prim sisteminden de yararlanacaktır.

*Altın, Zümrüt, Yakut, Elmas seviyesindeki danışmanlarımızın farklı Network Firmaları ile çalışmaları, üye olmaları, tavsiye etmeleri yasaktır. Aksi takdirde seviye iptali gerçekleşir. 

*Profesyoneller Kulübünde hak edilen primlerden hesabınıza yatırılmadan önce adınıza gelir vergisi stopajı (%20) kesilerek yatırılacaktır.

*Silva Pazarlama Şirketi prim sisteminde değişiklik yapma hakkına sahiptir.

 

*Danışmanımızın ulaştığı seviyede kalma süresi 4 aydır. Şartları yerine getiremeyen Unvan sahibi Danışman prim hak edemez.

*4 ay süresince şartları yerine getirmeyen Danışman bir alt seviyeye düşer. Seviyede kalma süresi 4 aydır.(Her unvan için geçerlidir).

 

Danışman, adına prim tahakkuk edebilmesi için her ay; asgari 100 TL'lik alım yapması gerekmektedir. Bu koşulu yerine getirmeyen danışmanlar için o ay prim tahakkuk ettirilmez. Bir sonraki ay danışman bu şartı yerine getirirse, sadece şartı yerine getirdiği ayın primi tahakkuk ettirilir.

Silva tarafından hesaplanarak dağıtılacak olan primler 2 gruba ayrılır; aktif prim ve devreden prim.Şimdi bu primleri bir örnekle kısaca açıklayalım;


 

Örnek: Diyelim ki Ayşe Hanım, Ocak ayı boyunca alt danışmanlarının yaptığı satışlardan 500 TL primi hak etti. Bu prim şubat ayının 5 inde hesaplanarak Ayşe Hanım'ın alacağına aktif prim olarak yazılır. Aktif primle danışman fiyatından da daha indirimli ürün alınabilir. İndirimli ürün listesine fiyat listesinden ulaşabilirsiniz. Ayşe Hanım aktif primini Şubat ayının sonuna kadar olmak şartıyla aşağıdaki gibi değerlendirebilir;

 

a) Gecikmiş borcu yoksa indirimli ürün alabilir. Eğer gecikmiş borcu varsa gecikmiş borcu düşüldükten sonra kalan kısmıyla yine indirimli ürün alabilir.

b) Borcundan düşebilir.

c) Gecikmiş borcu yoksa direkt para olarak tahsil edebilir. Eğer gecikmiş borcu varsa gecikmiş borcu düşüldükten sonra kalan kısmını para olarak tahsil edebilir.

d) 100 Tl üzeri primleriniz banka ya da posta çeki havalesi ile hesabınıza gönderilir.

 

Eğer Ayşe Hanım Ocak ayının primini şubat sonuna kadar herhangi bir şekilde almaz ya da değerlendirmez ise, şubat ayının sonunda Ayşe Hanım'ın aktif primi otomatik olarak devreden prim statüsüne alınır ve daha önceden devreden primi var ise üzerine eklenerek hanesine yazılır. Ayşe Hanım bu primi kullanmadığı müddetçe, bir sonraki aya devir olunur. Peki, Ayşe Hanım devredilmiş primlerini nasıl kullanabilir?

 

a) Devredilmiş primlerle danışman fiyatından ürün alabilir.

b) Borçtan düşebilir.

c) Gecikmiş borcu yoksa nakit olarak tahsil edebilir. Eğer gecikmiş borcu varsa gecikmiş borcu düşüldükten sonra kalan kısmını nakit olarak tahsil edebilir.

 

Not: Aktif primle alınabilecek indirimli ürün listesi Silva tarafından belirlenir.

Ayrıca, merkezden yapılacak prim ödemeleri ancak danışmanın kendisine ya da yakın bir akrabasına teslim edilir. (Anne, baba, eş, çocuk veya kardeş). Prim ödemelerinde danışmanın T.C. nüfus kâğıdını ibraz etmek zorunludur.

Danışman cd programımızdan kendi bilgilerinizi görebilir,üyelerinizin aktiflik durumlarını kontrol edebilir ve çalışmalarını takip edebilirsiniz.

 

Danışman olduktan sonra bütün siparişlerinizi lider danışmanınıza ya da başka bir danışmana değil doğrudan Silva Genel Merkeze ya da şube ve bayilere vermeniz gerekmektedir. Siparişlerinizi aşağıda yazılı olan yöntemlerle bize bildirebilirsiniz.


 

Telefon

Silva Merkez Telefon            : 444 1 761

Mesai Saatlerimiz                : Hafta İçi 09:00 - 18:30-Cumartesi 09:30 - 17:00


 

İnternet       

www.silvapazarlama.com.tr sitemizden üyelik formu doldurup üyeliğiniz onaylandıktan sonra sipariş verebilirsiniz.


 

Mektup

Birlik cad. Akasya sk. No:11 Kat:1 Sefaköy-Beşyol İstanbul


 

Faks

Silva faks numarası: 0212 275 33 79


 

E-posta

Sipariş için e-posta adresimiz: info@silvapazarlama.com.tr

 

SİLVA’DAN BİR YENİLİK DAHA !

*Aktif priminizi veya günlük potansiyel priminizi bilmek istiyor musunuz ?

*Toplam cironuzu ya da aylık cironuzu bilmek istiyor musunuz ?

*Ne kadar borcunuz olduğunu bilmek istiyor musunuz ?

*Kaç hediye puanınızın kaldığını bilmek istiyor musunuz ?

*Alt danışmanlarınızın hangi ay ne kadar alışveriş yaptıklarını ve hangi ürünleri aldıklarını bilmek istiyor musunuz ?

*Alt danışmanlarınızın, hangi ay sisteme kaç adet yeni danışman kazandırdığını bilmek istiyor musunuz ?

*Günün herhangi bir saatinde mesai kavramına bağlı olmaksızın sipariş vermek istiyor musunuz ?

*Bizimle paylaşmak istediğiniz orijinal fikirlerinizi ya da tekliflerinizi bize kolayca göndermek istiyor musunuz ?

*Zihninizi kurcalayan herhangi bir hususu ya da şikayetinizi bize aktarmak istiyor musunuz ?

*Herhangi bir ürünle ilgili bizden canlı destek almak istiyor musunuz ?

*Devam eden kampanyalardan ya da Silva ile ilgili yeni çıkan haberlerden anında haberdar olmak istiyor musunuz ?

*Bu sorulardan tamamına ya da bir kısmına EVET diyorsanız, bizim sizin için özel olarak geliştirdiğimiz bir çözümümüz var; Danışman Bilgi Sistemi Yazılımı. Bunun için sadece bir bilgisayar ve internet bağlantısının olması yeterli olacaktır.

*Şimdi tüm yapmanız gereken; Silva Müşteri Hizmetleri'ni arayarak bizden bu yazılımı içeren CD yi talep etmek olacaktır. Unutmayın, sadece sizin için geliştirdiğimiz bu yazılım Türkiye'de bir İLK tir ve tamamen ÜCRETSİZ dir.

 

Ürünlerinizi Silva Merkez ofisine gelerek ya da şube ve bayilerimizden şahsen teslim alabilirsiniz. Merkez ofisimizden şahsen alınmayan ürünler danışmanlarımıza 3 iş günü içerisinde kargo ile de teslim edilebilmektedir. Kargonuzun tesliminde bir problem yaşamamak için ürün sipariş ettikten sonra, tahmini kargo varış zamanlarında ürünlerinizi teslim almak için adresinizde bir kişi bulundurunuz. 100 TL ve üzerindeki tüm alışverişlerinizde kargo ücreti Silva tarafından karşılanacaktır. 100 TL den daha az tutan alışverişlerinizde kargo ücreti danışman tarafından karşılanacaktır.

Önemli Not: Ürünleri kargo geldiğinde kargo görevlisinin yanında açınız. Eksik ya da fazla,dökülmüş, zarar görmüş ürünleri kargo görevlisinin yanında Silva Merkez e bildiriniz

Kargo ile yapılan gönderimlerde; danışman yırtık, parçalanmış ya da açılmış herhangi bir paketi teslim almamalıdır. Yırtık, parçalanmış ya da açılmış bir kargo paketini teslim alan danışman, ürünlerini tam olarak teslim almış sayılacaktır. Danışman, böyle bir durumda kalmamak ve mağdur olmamak için dikkatli davranmak durumundadır. Ayrıca, danışman adresine gelen yırtık, parçalanmış ya da açılmış bir paketi teslim almaması gerektiği gibi, bu durumu Silva’ya bildirmek zorundadır. Siparişleriniz kargo paketlerine  kontrol edilerek konulduğundan, zarar görmüş kargo paketinin danışman tarafından teslim alınması durumunda; meydana gelebilecek eksik teslimatlar dikkate alınmayacaktır. Danışmanlarımızın bu konuda gereken hassasiyeti göstermeleri gerekmektedir.

 

Ödemelerinizi aşağıda belirtilmiş yollardan birini kullanarak yapabilirsiniz;


 

a)     Merkezimize, bayilerimize gelerek nakit ya da kredi kartı ile ödeme yapabilirsiniz.


 

b)    Kapıda ödeme :

Peşin ödemeli siparişlerinizin bedelini kargo görevlisine teslimat anında kapıda nakit ya da kredi kartı ile ödeyebilirsiniz.Kapıda ödeme bedeli 5 Tl olup,danışmana aittir.Kapıda ödemeli siparişlerin teslimatında mutlaka evde bulunulmalıdır.Siparişlerin teslimat anında kapıda ödenmemesi ve teslim alınmaması durumunda iade ücreti danışmana yansıtılır.


 

c) Banka hesaplarımıza havale yapabilirsiniz:

Havale yapılırken dikkat edilmesi gereken en önemli madde; Silva Danışman numaranız ile birlikte adınızı ve soyadınızı belirtmenizdir. Danışman olmayan bir kişi tarafından sizin adınıza bir havale yapılacak olursa, lütfen sizin danışman numaranız ile birlikte adınızı ve soyadınızı belirtmeyi unutmayınız.

Akbank Masrafsız Hesabımız

Alibeyköy Şube (Şube kodu 186)

Hesap No:84670

Hesap Sahibi: Silva Tekstil ve Pazarlama

Iban:TR36 000 46001 8688 80000 84670

Not:Sisteme kayıtlı olmayan kişiler Danışmanımız adına ödeme yapacağı zaman açıklama kısmına mutlaka Danışmanın adını yazmalıdır.

Örnek: Diyelim ki Ayşe Yılmaz adlı bir danışmanımız olsun ve bankaya 200 TL yatırmak istesin. Ayşe Yılmaz'ın Silva danışman numarası da 9999 olsun. Ayşe Yılmaz parayı yatırırken ya da havale yaparken açıklama kısmına Ayşe Yılmaz 9999 ya da 9999 Ayşe Yılmaz yazması gerekmektedir.


 

d) Posta çeki hesabımıza havale yapabilirsiniz:

Posta çeki hesabımıza postaneden havale yapılırken dikkat edilmesi gereken en önemli madde; Silva danışman numaranız ile birlikte adınızı ve soyadınızı belirtmenizdir. Danışman olmayan bir kişi tarafından sizin adınıza bir havale yapılacak olursa, lütfen sizin danışman numaranız ile birlikte adınızı ve soyadınızı belirtmeyi unutmayınız.  

Hesap No:5470240 

Hesap Sahibi:Silva Tekstil ve Pazarlama


 

e) İnternet sayfamızdan kredi kartı ile ödeme yapabilirsiniz:

İnternet sayfamızdan kredi kartı ile ödeme yapabilmek için gerekli tüm yardımı Silva Merkez'e telefon ederek alabilirsiniz.


 

Danışmanlarımız; satın aldıkları bütün Silva ürünlerini açmamak ve kullanmamak şartıyla, ürünlerin satın alındığı ayın sonuna kadar iade edilmesi gerekir.

Not:Satışta olmayan ürünlerin iadesi alınamaz.

İadeler Silva merkeze elden yapılabildiği gibi kargo ile de gönderilerek yapılabilir.

Ancak, kargo ile yapılan iadelerde kargo ücreti danışmana aittir.

İadenin Silva tarafından kabul edilebilmesi için 2 şart vardır;

a) İadenin,ürünün alındığı ayın sonuna kadar yapılması,

b) Ürünlerin açılmamış ve kullanılmamış olması. Danışman tarafından kullanılmış ya da hasar görmüş ürünlerin iadesi kesinlikle yapılamaz.

 

Örnek: 1 Ocak 2015 de alınan bir ürün en geç 30 Ocak 2015 tarihine kadar iade edilir.

 

Örnek: 1-30 Nisan 2015 de alınan bir ürün en geç 5 Mayıs 2015 tarihine kadar iade edilebilir.

 

Primler hesaplandıktan,yani ayın beşinden sonra hiçbir iade kabul edilmez. Prim hesaplandıktan sonra, zorunlu sebeplerden dolayı iade yapmak istemesi durumunda aşağıdaki maddelerden biri uygulanır;

a) Danışman zamanında iade etmediği ürünlerin yerine başka ürün almak isterse, %5 kesinti yapılarak kendisine istediği ürünler verilir.

b) Danışman zamanında iade etmediği ürünlerin yerine başka ürün istemez ise, %10 kesinti yapılarak alacak hanesine yazılır.

Zamanında iade edilmeyen ürünler için yukarıda bahsi geçen yaptırımlar uygulanacaktır. Bunun temel sebebi ise; bu ürünlerden dolayı prim dağıtılmış olmasıdır. Dağıtılan primlerden kaynaklanacak zararı tazmin etme adına böyle bir uygulamaya gidilecektir. Danışmanlarımız böyle bir kesinti ile karşılalmak istemiyorlarsa iadelerini belirtilen sürede yapmaları gerekmektedir.

 

Kullanıcı hatasından dolayı zarar görmüş olan hiçbir ürün garanti kapsamında değildir. Sadece üretim hatası olan ürünler garanti kapsamında değerlendirilecektir.

Kullanıcı hatasından dolayı zarar gören ürünler garanti kapsamına alınmaz.

Sopalı mopların plastik aksamlarında kullanıcı hatasından oluşabilecek çatlama ya da kırılmalar garanti kapsamında olmadığı gibi, sopalı mopun altındaki cırtın kullanım hatası yıpranması ve yapışma özelliğini kaybetmesi de garanti kapsamında değildir.

Garanti kapsamında iade edilecek ya da değiştirilecek tüm ürünlerde aranan ortak özellik şudur; kesinlikle yırtılarak, patlatılarak, kesilerek, delinerek ya da yanlış kullanım sonucu yıpratılarak ürün özelliğinin bozulmaması gerekmektedir.

 

Silva Ailesi olarak; kazancınızda bereket, satışlarınızda kolaylık dileriz.

   

‘’MEMNUNİYETİNİZ KAZANCIMIZ’’

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.
Prepared by  T-Soft E-Commerce.